Total Nederland

Total Nederland logoDit project voor de general manager, het directieteam en het management (Communication, Finance, HR, IT, Legal, Purchase) bestaat uit: consultancy, ontwikkeling en uitrol van de workshops: “Strategy & Growth” en “Creation & Innovation”.

Centraal in dit concept staan:

  • de continuering van de huidige strategie en organisatie;
  • de voortzetting van de bestaande situatie, waarbij optimalisatie en herstructurering wordt gezocht van de huidige organisatie en de processen (bijvoorbeeld het  samenvoegen van afdelingen, de ontwikkeling van nieuwe services en diensten.

Het is de ambitie van TOTAL Nederland N.V. om de maatschappij te zijn waar de klanten en partners voor kiezen om mee samen te werken. TOTAL Nederland N.V verkoopt op de Nederlandse markt voornamelijk aardolieproducten en daaraan gerelateerde diensten die mede de mobiliteit vergemakkelijken. Zij streeft er naar om op innovatieve wijze aan de verwachtingen van de klanten te voldoen of deze te overtreffen en duurzaam bij te dragen aan de gemeenschap waarvan zij deel uitmaakt.

Stel een vraag

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *