Philips Hearing Instruments

Philips logoProject: “Hearing” is de creatie, ontwikkeling en uitrol van een multimediale promotie-, sales- en servicecampagne – annex filmproductie – voor de nieuwe generatie digitale hoortoestellen.

De doelgroepen zijn divers, niet alleen qua nationaliteit (de uitvoering van de campagne is in 9 talen), maar ook qua professionaliteit. Het project is bedoeld om de nieuwe generatie digitale hoortoestellen “in te masseren” bij onder andere de zorgverzekeraars, de inkoopafdelingen van ziekenhuizen, de behandelende geneesheren, de audiologische centra, de audiciens, de service-medewerkers en – last but not least – de end-users.

En deze laatste doelgroep – de end-users – kent een grote verscheidenheid: ze bestaat uit jongeren met nog een heel leven voor zich, uit professionals die zich nog midden in hun werksituatie bevinden en ouderen. Allen met serieuze hoorproblemen. Elk van deze zeer uiteenlopende marktsegmenten moet groep- en probleemspecifiek worden benaderd!

Stel een vraag

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *